2.11.11

Ja arriba la tardor....

... i no em refereixo a les pluges passades i futures. Em refereixo que ja arriben els temuts "virus". Inconcrets. Indefinits. Desconeguts. Però vius i vàlids com a resposta de molts metges per qualsevol indisposició mèdica: Això és un virus! (i no té res a veure amb les retallades, que abans també utilitzaven el "bitxet" per catalogar malalties incatalogables).

I a mi ja m'ha arribat el virus. I s'ha instal·lat als meus budells. El que inicialment va ser el causant d'una genialitat (com a mínim he perdut un parell de quilos en dos dies) ja comença a ser més aviat molest i empipador....

Espero que un parell de dies més d'arròs bullit siguin el remei a tots els meus mals!

4 comentaris:

  1. Espero que quan llegeixis això ja estiguis molt, molt millor :-))

    Sí, jo recordo quan els meus nebots eren petits (ara tenen 16 i 11 anys) sempre que estaven malalts era "un virus"...

    ResponElimina
  2. ASSUMPTA, vaig fent, però sense perdre les energies.

    ResponElimina
  3. vaja, espero que hagi marxat. La mare sempre diu que aquests virus que no se sap d'on venen i on van son deguts al casnament, i que ens surten quan estem esgotats. No sé si és cert, xò a mi em passa. Ànims!

    ResponElimina
  4. RITS, potser si que són del cansament, però el fet és que arriben i s'instal·len a casa com qui no vol la cosa, i ara tots hi estem acollint-los.....

    ResponElimina