3.7.12

De les meves petiteses

Casualment, i sense cap premeditació, avui he anat a parar a la web de l'escriptor Josep Vallverdú. En desconeixia tot de la seva vida, i quasi tota la seva obra, però m'hi parat a llegir. I m'he enganxat al que explicava.

M'ha semblat reconèixer una persona feliç, malgrat una vida amb sotracs importants. I m'ha quedat clar que la felicitat li ha arribat gràcies a l'haver compartit la vida amb la persona adequada.

I això, m'ha fet sentir que tots els desànims i problemes són petits i salvables gràcies a la persona que t'acompanya en el camí.

I en aquesta remor de sentiments, llegir les seves paraules en l'homenatge a l'esposa, m'ha fet saltar les llàgrimes....

Llegiu el poema de la fotografia d'aquest post, unes belles paraules d'amor incondicional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada