20.5.11

Deliciosa Martha

Casualment, com hem sol passar, el dijous vaig enganxar a una peli de TVE2: Deliciosa Martha. No sabia de què anava ni qui eren els actors, però això de que girés al voltant d'una cuina em va fer quedar.

Als pocs minuts ja vaig veure que era una pel·lícula europea (ara sé que mig alemanya, mig italiana, mig suïssa) que barrejava suaument, el drama, la comèdia i el romanticisme. Amb un final previsible, la vaig gaudir (quatre llàgrimes i un somriure al meu rostre).

Si algú la vol veure, em sembla que a Cinetube hi és (en aquesta web alguna vegada he vist alguna peli, amb força bona resolució. Només un què... als 72 minuts de visionat es talla, si és que no ets de pagament, el meu cas, i t'has d'esperar 30 minuts aproximadament per veure, normalment, el final).

1 comentari:

  1. És agradable quan passa això que, sense esperar-ho, fent zapping, enganxes una bona pel·li!! ;-)

    Jo no sé si aguantaria veure-la per la pantalla de l'ordinador, em cansa molt la vista... però ara ja sé que si algun dia la veig programada en algun canal de TV l'he de mirar ;-)

    ResponElimina