5.6.12

Torno?

No sé si torno a fer viure aquest bloc, o no.

Per una banda, em sap molt greu abandonar-lo. Va ser la primera finestra per la qual jo (sense nom) vaig sortir a la xarxa. És un lloc on, més o menys, puc deixar anar els meus pensaments més personals.

Per una altre, tinc poc temps.

Ja sabeu, treballadora, mare, esposa, filla, jove, noia de la neteja, agent financer, cap de compres, i bloguera, en un altre bloc que m'apasiona, que m'està donant moltes satisfaccions i que està fent sortir una mena de pseudoemprenedora interior (ara que tothom reclama empreneduria per sortir de la crisi) que no m'emporta a enlloc (vull dir que no veig ni un duro, per suposat) però que em dóna tanta vida....

I és aquest altre bloc, el que s'emporta totes les meves energies blogueres. Tot i que sempre hi ha un pensament que em diu: Vinga perquè no escrius d'això al Món de les ones?


No sé què acabarà pasant... temps al temps.... sense cap compromís.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada