23.8.09

S'han acabat les vacances....

Sembla que era ahir que començavem les vacances..., però no... ja han passat 3 setmanes. Han passat en un tres i no res. Com una exhalació!... Com corre el temps!!!... sobretot quan no hi ha obligacions (vegis feina).

Encara que pendents dels nostres grans, hem fet moltes coses (per això serà que s'ens ha fet curt...).

Una primera setmana a Araós, on vaig redescobrir l'atractiu de passejar per la muntanya i recollir tots els fruits que dóna el bosc: maduixes, gerç, móres.... M'he proposat que a la tardor faré servir la meva navalla especial i la guia de bolets per anar a collir-ne.

Segona setmana a Aragües. Aquí em vaig retrobar amb la cuina senzilla de cada dia, i de nou vaig recuperar, de manera incipient, una afició que tinc oblidada com a tal des de farà uns quatre anys... Espero, i desitjo, poder mantenir aquest gust per cuinar.

I tercera setmana. Un "mar i muntanya" a Vallgorguina ("sur-mére"). En família. Fent una prova de foc amb 4 nens de menys de 4 anys i 4 adults (quants quatres!), i la cosa ha sortit prou bé. Aquí, a més de recordar l'agradable que em sembla el mar a última hora de la tarde, he descobert que les meves nenes s'han fet grans.... Molt grans! Qua ja no tinc cap bebé a casa.....

Bé, en definitiva, han estat unes bones vacances que hem donen aire, i alguna que altre bon propòsit pels propers mesos. A veure si seran certs!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada