25.11.09

Estic perdent la memòria...

Avui m'he descobert a mi mateixa pensant que al migdia escriuria un post en els meus blocs... (res d'estrany)... però només tres minuts després de parlar amb la gent de la feina on aniriem a dinar (un dinar del qual portem dies, però cada dia, parlant). Però un segon més tard, encara he recordat que pel matí havia pensat que aquest migdia aprofitaria l'hora per dinar, oblidant per complert que ja havia quedat....

No és el primer dia que em passa. De tant en tant oblido les coses, o apareixo al bany per a deixar els plats bruts....

Jo ho atribueixo a que el meu cap va pensant en mil coses, però no generant idees sinó relacionant tasques pendents de fer (com els ordinadors).... al menys això em consola i no em fa preocupar-me més del compte.

Ja sé que a tothom li passa, però de vegades, com avui, sí que penso que potser m'hauria de preocupar el tema, per si estic perdent el cap o per si hauria de canviar de ritme de vida (slow movement).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada