12.11.09

4 quilos de més

Això és el que porto més d'un mes pensant: peso 4 quilos de més!

...Amb lo contenta que estava abans de les vacances amb el meu pes "ideal" (m'ho va dir el metge en la revisió médica de la feina).

Però va, i arriben les vacances. Una setmaneta a Araós a mitja pensió i una bona cuinera. Una setmana a Aragüés amb una altre excel·lent cuinera. Una setmana a Vallgorguina, on vaig seguir atipantment a l'excusa de fer de peix escombraries i menjar-me les restes de tot.... Un cap de setmana a l'Ametlla de Mar a pensió complerta (i ja que pagues no deixaràs de probar tots els plats del buffet lliure, oi?). Un cap de setmana a Pineda, també amb buffet lliure. Un cap de setmana de castanyada amb panellets, i unes quantes trobades amb "amics" on el menjar abundant era present.... tot amanit amb una falta d'exercici terrorífic...

així estic jo.....

Però com que no aconsegueixo posar fre al meu estomac.... a veure si aconsegueixo no posar fre a les meves cames i caminar i caminar i caminar... que així diuen que una s'aprima....

...però, començaré dilluns que ve (bon dia per començar, no?) perquè aquest proper cap de setmana tinc sortida al Ripollès, i encara que el menjar d'alberg no dóna com en un buffet lliure.... tot i ajuda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada