31.12.09

Últim dia de l'any!

Últim post abans d'acabar l'any 2009.

Un any, que segurament, i com diuen molts, passarà a la història per ser un dels més negres, socialment parlant (i jo l'he viscut! ara ja tinc alguna cosa que explicar als meus néts, si els arribo a tenir i a veure, és clar) de les últimes dècades.

I com sempre, en un dia com avui es fa balanç. Doncs jo també ho faré.

L'any ha tingut els seus més i els seus menys (com ha de ser), però tot plegat ha estat positiu (de tot d'aprèn). La feina existeix, la família està prou bé, amb la meva parella hem sortit dos dies sense nenes i les petites són cada dia una caixa d'alegries, i amb algun que altre enfado. Hem fet vacances i reformes a la casa. Els amics, continuen essent-ho. Estic a alguna que altre xarxa social i tinc un blog personal (què cool!). Vaja, que no em puc queixar (molts voldrien plorar amb els meus ulls!).

També és dia de desitjos i bons propòsits pel 2010.

I jo faré els meus: salut, feina i amor (què original! l'ordre és al·leatori perquè no els puc posar tots tres a la vegada).

A veure què en ressulta, al final! (he mirat algun horòscop per l'any nou, però tampoc són gaire explícits, de fet cada any diuen pràcticament el mateix ""bé, però....""").

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada