4.1.10

Nenes a l'oficina

Dilluns, 4 de gener. El primer dia laborable d'aquest 2010. Com és habitual per aquestes dates, força atrafegada. Són les 16:20 hores. Rebo una trucada: "Ja estem aquí!". Són les meves filles i el meu marit. Em venen a veure a la feina. En tinc ganes.

Quasi cada dia em pregunten què he fet al treball, com és la meva oficina... I avui, ho coneixeran....

Em sembla que ha quedat una mica parades. Crec que no s'imaginen clarament què és el lloc de treball de la mare, però si que tenen clar que jo no sóc la "jefa" sinó que ho és el Josep Maria.

S'han animat gràcies als companys de feina, els contes que els han regalat, veure que tinc dos ratolins i dos teclats i només una pantalla i, sobretot, que tenim un sac que si poses la mà tens un regalet. Tot i les vergonyes inicials, aviat s'han mostrat com són: alegres, simpàtiques i afectuoses.

Per tots, ha estat una emoció més en aquestes vacances de Nadal que tantes coses passen i que són una novetat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada