21.1.10

Circ i pa amb xocolata per celebrar l'ANIVERSARI

Setmana de celebracions.

He fet 41 ANYS, la meva filla ja ha complert 3 i ja fa 1 ANY que aquest bloc està en marxa.

Uffff! quantes coses a celebrar.....

Per això, estem fent coses "especials".

El dissabte vam anar al Circ Raluy tota la família. Pel matí, ens ho vam muntar per fer que era una casualitat que passavem per davant del circ al Moll de la Fusta i que tenien entrades. Les nenes van estar molt il·lusionades tot el dia (nosaltres els grans també).

(Però de de casualitat. El dia d'abans, com una "aparició" se em va acudir que podiem anar. Bé, aparició, aparició.... de fet, vaig passar per davant amb el cotxe, i al veure'l tant il·luminat i amb un cel que començava a despertar-se em van venir unes ganes terribles de passar una estona allà dins).

I quan vam estar a dins: FANTÀSTIC! Quines cares, de por, d'emoció, d'alegria, de diversió. Ens ho vam passar d'alló més bé, i a la sortida, alguns volien ser de grans trapezistes.

Aprofitant que estem a la setmana dels barbuts, el diumenge vaig anar a la benedicció dels Tres Tombs de Vilanova i la Geltrú (mai se sap). Llàstima que va estar una mica passat per aigua (i no beneïda!).

Els dies dels aniversaris, felicitacions, regals.... i el dia a dia.

Aquesta setmana, també he recuperat un gust de petita que tenia oblidat: pa amb xocolata.

Deliciós... encara qué mira com són les coses, recupero aquesta infància passada quan tot just he fet un any més.... estaré en el punt de retorn per tornar a ser una nena?

De l'aniversari del bloc.... ja parlaré en un altre post....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada