25.1.10

Primer any de bloc

Aquest bloc ja ha complert un any!.... I amb més d'un post!.... Tota una fita!

Quan vaig començar, i encara ara ho tinc poc clar, no em vaig plantejar uns objectius bàsics per aquest bloc.

Des de llavors, m'ho han dit unes quantes vegades que per a que un bloc tingui embranzida, i viabilitat, un s'ha de plantejar quina és la temàtica del bloc, intentant que sigui poc comú o especialitzada, buscar el públic potencial a qui li pugui interessar el bloc i, finalment, posicionar el bloc en cercles on aquest públic en potència hi tingui accés (més o menys aquest és un resum interpretat per mi mateixa del que s'ha de fer si vols tenir un bloc d'èxit).

Però crec, que jo no pretenc tenir un bloc de masses (ho deixo per aquests que expliquen les seves aventures sexuals o els seus somnis i que en tres setmanes tenen milers de visitants per saber què diuen, o al menys això publiciten a través de les agències de notícies). De moment, no vull guanyar-me la vida amb això, i si més no amb un bloc de vida personal. Ara sou tres lectors assidus (hola! je, je, je) i algun que altre que apareix de tant en tant des de l'altre punta de món (salutacions a tothom), i aquest bloc continuarà sent un diari personal on explico algunes de les coses que em passen o que penso de tant en tant (perquè em passen i penso moltes altres coses!).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada