14.9.09

Midlife Crisis o crisi dels 40?

Ja estic a l'equador del meu quaranté aniversari, i sembla pel que diuen els entesos que estic, d'altre banda com tothom de la meva edat, en plena midlife crisi.

I segurament hi ha un punt de veritat.

Hi ha aquests moments en que penso si la feina que faig és la que vull fer, que m'agradaria donar la campanada i treballar en un projecte personal, satisfactori, atractiu.... i sobretot, que sigui molt i molt adaptable a les necessitats "interiors"... (ah! però qui és el guapo que té la idea genial?)

Hi ha moments en què penso que he de renovar la meva imatge exterior i trobar una adequada i em satisfagui més que l'actual (encara jove però elegant, per exemple), agradable i sense estridències, però que es recorda....

No és que ho segueixi fil per randa, però estic força d'acord amb el que diu aquest article d'El País.

Tot i que aquestes insatisfaccions no seran també fruit de la falta d'entusiasme per nous projectes de la meva empresa actual o de l'avorriment de veure'm sempre igual davant del mirall?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada