18.9.09

Things You Can Tell Just by Looking at Her

Aquest és el títol original d'una pel·lícula que casualment vaig veure la nit del dimecres, en un d'aquests canals de la TDT (no recordo quin).


M'hi vaig enganxar, malgrat alguns talls d'anuncis excessivament llargs i que sabia que no m'aniria al llit abans de dos quarts d'un (això, normalment em desanima a veure res a la tele de nit).


Com a capítols inconnexos, explica les històries d'unes dones amb un fort component de soledat a les seves vides, i de tristesa. Només alguns subtils fets, que s'evidencien més i més a mida que transcorre la pel·lícula, fan de nexe d'unió entre les històries (una imatge, un personatge casual...), que acaben força entrellaçades i amb un apunt d'esperança ... o no (que cadascú s'imagini el que vulgui).


Em va fer pensar. .. per sort, mai he sentit aquest "dolor de soledat".


Us poso el trailer, i em sembla que You Tube, ofereix més trossos del film.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada