17.9.09

Sabates a 9€, quina bogeria!

Es podria dir que he tingut sort i, tot que no he anat de rebaixes (considerant com a tal l'acció de sortir expressament de casa amb la intenció de comprar tot el que vegi als aparadors en època de rebaixes), tinc a casa tres nous parells de sabates. I de sabates de més de 40€ en temporada! Quin xollo!

Ha estat la casualitat la que s'ha aliat amb la meva sort, i en un parell de sabateries he trobat aquestes "joies". Unes són per l'estiu que ve (per sort crec que no em creixerà el peu) i altres ja les he estrenat avui, tot arriscant-me a que les anunciades tempestes de la tarde me les deixen fetes un drap.

La meva economia no ha patit grans estralls amb la meva compra a lo Imelda Marcos, però crec que l'economia mundial tampoc s'en beneficiarà gaire de la meva despesa, i no ajudaré gens a sortir de la crisi....

Però, no podia deixar passar aquestes oportunitats! (el meu ànim està millorant per moments, ara entenc a les grans fortunes que gasten i gasten com a teràpia de millora personal).

Ah! M'oblidava de dir que són molt còmodes i que....m'encanten les papallones que hi ha dibuixades!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada