31.8.10

1000 visites

Només un breu apunt. Aquest bloc ha aconseguit 1000 visites (segurament més de la meitat les he fet jo mateixa, què li farem!). No m'ho pensava pas. Tot plegat va sorgir pensat però sense un objectiu clar. Tanmateix no em cal, escriure quan em ve de gust (per plaer o per malestar) m'és suficient (hi ha qui busca amics a qui taladrar el cap o psicòlegs a qui jubilar). I si qui ho llegeix li agrada, si sent de vegades identificat o no, doncs encara millor.

No he fet gaire difusió del bloc. Només alguns amics i familiars (pocs). Però em costa. Encara tinc com una "vergonya" a escriure públicament, i sobretot a dir-ho i publicitar-ho. No pretenc ser una escriptora reconeguda (articulista segurament), però tampoc no vull quedar com una patètica (ja m'enteneu).

En tot cas. Gràcies per llegir-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada