23.9.10

On està el centre comercial?

Des de que he tornar a fer la jornada complerta, i d'això ja han passat 3 setmanes, no hi ha manera que surti a caminar als migdies. No trobo cap motivació...

...ni tant sols els meus vells propòsits em serveixen (i això que estan per escrit!), ni veure botigues, ni tenir la possibilitat de comprar-me alguna coseta....

Però com que penso que hauria de fer una miqueta més d'activitat, un dia, fins i tot, vaig pensar que podria apuntar-me al gimnàs del costat de la feina... però els horaris sense cap activitat dirigida de 25 minuts al migdia (és del temps que disposo, i només anar a fer piscines no està fet per mi, perquè m'assemblo més a un ànec que a l'Esther Williams)... M'HO VAN TREURE DEL CAP....fins l'any que ve, si més no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada