22.2.11

De què em serveix l'agenda?

DE RES o gaire bé de res.

Ja quasi han passat dos mesos de l'any 2011, i en l'agenda de la feina he fet només tres escasses anotacions (de fet, per la feina que faig no em calen moltes més....) Si que hi podria posar algunes més... i ja ho intento, ja.... però no em dura la intenció més d'un parell d'hores.....i després van passant els dies i no canvio ni la pàgina de l'agenda.....

A casa, no tenim agenda. Confio cegament en la meva memòria (i així em van les coses!), a excepció de les visites mèdiques de les criatures que són d'un any per l'altre i utilitzo el calendari de Yahoo (amb això no val badar!). També l'hauria d'utilitzar pels aniversaris de la família més extensa i amics (sempre que no siguin del Facebook, perquè aquest ja me'ls va recordant sistemàticament tots), però ja ho he dit, em penso que tinc una memòria d'elefant, i confio que ho recordaré, i..... (no comentaré el resultat, però si diré que per intentar encertar el dia exacte he desenvolupat estratègies paral·leles tipus trucada a un altre parent pròxim al que fa anys i pregunta directa de quin és el dia, etc., etc.,....).

Segons diuen alguns estudis de prestigioses universitats nord-americanes aquest NO ÚS de l'agenda em suposarà QUATRE anys menys en la meva esperança de vida!!!!!!??????

Pel que fa als telèfons, ja s'ha acabat això de passar tota l'agenda cada any! Visca l'alliberament! Els particulars dins del mòbil i els de la feina dins de l'Outlook. Com el perdi o me'l robin, o peti l'ordinador (i no seria a la primera que li passa.....)....ggggrrrrrrrrggrgrgrgrrggrgr????¿??¿¿¿¿?¿?¿??¿!!!!!?¿¿?¿¿¿!!!!!!!

Això si, les velles agendes, ja ho vaig dir, em serveixen per a guardar els meus pre-post....

1 comentari:

  1. T'aconsello l'opció de tenir les dades al Google i que siguin consultables/sincronitzades des del mòbil (o des de qualsevol dispositiu).

    ResponElimina