11.3.09

Sóc una bloger-adicta?


Potser no seria el terme correcte anomenar-me blogger-adicta, sobretot perquè no existeix cap terme reconegut així i perquè encara controlo la meva dedicació a això de "bloguear".


Tanmateix, sovinteigen els possibles posts pels meus pensaments a qualsevol hora del dia, que gràcies a Déu no es materialitzen per falta de temps i, sobretot, pel cansament físic i de cap que m'acompanya en les darreres hores del dia, que és, d'altra banda, quan m'hi puc mínimament dedicar.


També em ronden alguns temes dels quals m'agradaria escriure, segurament com a blocs temàtics, però no veig clara la materialització. Excepte d'un: http://cuinescuina.blogspot.com/


El vaig crear ahir mateix, i només és una petita manera per aglutinar les receptes que un grup de companys de la feina fem i compartim tots els dilluns des de fa uns tres mesos. La idea va sorgir entre companys que ens coneixiem però que compartiem poques coses en comú a l'empresa. Bàsicament coincidiem a la taula del menjador, cadascú amb el seu tupperware. Que si broma per aquí, que si provocació per allà... vam començar el que anomenem "Mostra de postres". Cada dilluns un porta un postre que ha fet ( o en alguns casos comprat). Tots l'aplaudim, el tastem i demanem la recepta.


Hem fet un grup ben maco i bastant heterogeni, que fa mes agradable les estàncies a la cuina, i en especial, en aquests temps de crisi empresarial.


Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada