19.10.09

Emoció a la Festa dels Súpers

Per segon any he anat a la Festa dels Súpers.

He estat un d'aquells milers de pares que han portat als seus nens a gaudir de les activitats preparades. Ho he fet amb mesura, un parell d'horetes per la tarde....(crec que els meus peus no aguantarien passar-hi tot un dia,... i les nenes tampoc!).

Tot i la multitud i les cues hem pogut gaudir de la festa, i sobretot, de la cara de l'il·lusió de les nenes reconeixent els seus personatges favorits: mic, Vaca Connie, i sobretot, Bob el Manetes, que fins i tot ens va regalar un banc de treball quan ja marxava cap al país dels Girasols...

...(mira que tenim imaginació de vegades els grans per enganyar als petits, i ells que s'ho creuen. Que consti que no el vaig comprar. Que amb la meva dèria "demanadora" m'en vaig anar als nois que tancaven l'estand de BOB EL MANETES per demanar-lis que em donessin una caixa d'eines o alguna joguina si els quedava, i vaig acabar amb el banc de treball que és més gran que una habitació de casa meva. Però no era cosa de rebutjar-ho, oi?)...

L'ambient, la música, el fet de ser a l'aire lliure.... genera bastant bon rotllo, malgrat alguns pares "cabrejadets"...

Crec que l'any que ve hi tornaré...

...però, per quan una festa per a "Súperpares"?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada