12.4.10

Les feines de casa a exàmen: I. La planxa

Aquí comença una sèries dispersa i diversa, sobre la meva relació amb les feines de casa (visca l'allibreació de la dona!).

Poques són les gràcies que tinc en fer les feines de la casa, però la planxa, de ben segur, és el tema que pitjor porto.

En si mateix, el fet no em desagrada, però la veritat és que ho practico poc. Quan veig a les meves amigues que ho planxen tot o quasi tot, sigui el dia que sigui o l'hora que sigui, i tant ràpid, i tant bé.... les admiro, perquè jo sóc incapaç.

El meu moment de planxa està limitat a una necessitat extrema o un dia brillant "d'inspiració divina" (cada sis mesos, és clar).

De vegades penso que si tingués un centre d'aquestos magnífics de planxa, tot seria diferent.... però minuts després em convenço a mi mateixa (abans de comprar res) que no és la meva planxa a vapor el que em fa ser poc planxadora....

Segurament hi té molt més a veure, que quan planxo faig més arrugues (i que costen més de treure) que les que queden després de rentar....

Així que he decidit posar mans a l'obra i veure uns quants vídeos al respecte del You Tube . Pel que veig en el curs (hi ha qui dirà que hauria de fer altres cursos, però qui no té feina el gat pentina), sembla que la teoria la sé, però la pràctica.....grrrrrrrrr ??!!!!???? (jo ja poso una màniga primer sobre la post, i..... l'estiro, i .... passo la planxa calenta..... trec unes poques arrugues...... però faig quatre grans arrugues ben planxades,.... llavors per treure-les, .....injecto més vapor, i .....no les trec, .....però, horror!!! .....n'he creat 4 arrugues més)....

De totes maneres el vídeo que més m'ha agradat és el de planxar sense planxar (llàstima del lloc que cal tenir a casa, i jo tinc un pis mini, i les peles que costa).

Continuaré.....

1 comentari: