23.4.10

Sant Jordi, una diada especial

Un any més arriba Sant Jordi, i aquest dia el visc amb alegria.

I no és especialment perquè em regalin roses,..... no va ser que ja era grandeta que vaig començar a rebre les meves primeres roses d'admiradors (al cole, ja hi havia qui en rebia, i jo vaig haver d'esperar-me fins l'institut i només això va passar un any, després la ROSA ja no em va arribar fins passats els vint-i-pico...).

Però sempre m'ha agradat veure l'ambient semi festiu als carrers (crec que aquesta és la grandesa de la festa, que és semifestiva: treball i passeig pels carrers al mateix moment, és com trencar la rutina diària més que en un dia de festa).

Després ja, quan em vaig vincular amb el món dels llibres (des de la reraguarda, és clar), la jornada encara l'he viscut amb més intensitat, especialment durant els anys que el lloc de treball estava al rovell de l'ou de Barcelona.

I ara, la segueixo vivint amb intensitat, per l'emoció que em transmeten les meves nenes amb la llegenda d'un drac i un príncep i una princesa.

Avui per elles també hi haurà un conte nou, un llibre pel marit i una rosa (de les d'amor) per mi (a més de roses fetes a mà amb celofan per les àvies, unes llibres extres per mi aconseguits de manera rocanbolesca, que en un altre post ja explicaré, i si m'animo, menjarem pa de Sant Jordi).

Bona diada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada