8.7.10

Dones del meu cercle

Quan era petita, em pensava que només hi havia UNA millor amiga, després vaig créixer. I vaig descobrir que si obres el teu cor, la vida t’ensenyarà el millor de moltes amigues.


A una la necessites quan tens problemes amb la teva parella. Una altra amiga la necessites quan tens problemes amb la mare. Una altra t’escoltarà quan només fas que parlar dels teus fills i activitats. Una diferent quan vulguis anar de compres, compartir, fer broma o només estar juntes. Una et dirà: "plorarem juntes". Una altra: "lluitarem juntes!" Una altra: "anem-nos-en de viatge".


Una amiga sabrà la teva necessitat espiritual. Una altra la teva debilitat per la roba. Una altra la teva afició per llegir. Una altra et farà costat quan estàs confosa. I una altra t’ajudarà a esclarir els teus dubtes.

Elles estan en qualsevol moment, qualsevol dia, o si necessites sortir a esbargir-te, o que t’aturin de fer una animalada molt grossa...Aquestes són les teves millors amigues.......


Potser que una sola dona reuneixi moltes condicions, però n’hi ha de molt diferents. Una d’EGB... Una del Batxillerat... Algunes d’altres feines... De vegades la mare...De vegades una veïna...
Altres una germana... O potser una cosina...Així que potser ha estat la teva amiga durant 20 minuts o potser més de 20 anys, I, NOMÉS SI TU VOLS.

Gràcies per estar en el meu cercle... per sempre.

(ja imagineu que no he estat l'autora de tot plegat... només faig de transmissora, però m'identifico molt).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada