23.7.10

Setmana postvacacional

Ja ha passat aquesta setmana desprès del parèntesi.

Despressió postvacacional?? NOoooo, no he tingut gaire temps.

Cansada? SIiiii, dos dies he hagut d'anar a la feina en transport públic i quan estàs acostumada a anar en cotxe............. (a més l'autobús és lent.... veus el carrer, sí, però és lent i se m'ha fet molt feixuc moure'm).

Tinc dolors? SIiiii, m'està fent mal la ciàtica (déu ser que ja no puc dormir en un matalàs al terra, o que tinc una edat o senzillament, que m'havia de passar malgrat les mans de l'osteòpata).

He fet alguna cosa diferent? SIiii, que he anat quasi cada dia de metges (les visites ja les tenia programades), semblo una iaia!!!!
Uffff! NECESSITO UNES ALTRES VACANCES.... (sort que arribaran aviat, després d'una setmana de jornada intensiva, YUPIIIIIIIII!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada