2.7.10

Ja puc tornar a rentar la roba!

Després poc més d'una setmana, ja tinc la nova rentadora a casa.

La vella, que no ho era tant --només 5 anys-- va deixar de funcionar. Poc a poc, sense fer soroll, ni escuma ni pérdues d'aigua. Només va deixar de donar voltes.

Davant del fet, tenia dos opcions, cridar a un tècnic per arreglar-la (=120€ pel capdevall) o comprar una nova (=250€). A casa vam triar la segona opció.

Quina mala sort (o no), la rentadora que voliem no ens la podien entregar al dia següent. Haviem d'esperar 5 dies naturals... Però atenció! ... ja només quedaven 2 dies per a que fos 1 de juliol.

I???? us preguntareu.... Doncs que la Gene, malgrat la crisi i les retallades de sou als funcionaris ha decidit mantenir el pla renovat d'electrodomèstics.

I allà estic jo, com a bona cap de compres de casa meva (mai això em servirà com experiència si vull aconseguir una feina en aquest camp perquè hauré de demostrar la meva experiència només amb un màster reglat en el tema i un bon nivell d'anglès), esperant dos dies i fent el munt de paperassa per poder acollir-me a la subvenció.

Però ja està, ara ja puc rentar (com ho he trobat a faltar!) i potser quan em torni els dinerets el meu govern aniré a dinar a la pizzeria de la plaça Cerdà.

Ah! i si heu de fer cap canvi d'aparells a casa, ara és el moment, que quan s'acabi la partida s'acabarà el pla.....

1 comentari:

  1. Felicitats! Un petit pas per a la Humanitat però un gran pas personal... vaja, que els aparells i serveis quan s'espatllen es noten a faltar, i molt!

    ResponElimina