13.10.10

Cargol treu banya....

Si la setmana passada a casa vam tenir l'oportunitat de collir quatre bolets sense nom, aquesta, i gràcies a les intenses pluges que ens han acompanyat (i que, d'altre banda, la seva previsió ja ens van treure al J. i a mi les ganes de fer un cap de setmana llarg fora de casa. Quina mandra fer la bossa!!!!) hem anat a caçar.... CARGOLS.

Bé, no em anat en serio... vull dir que va ser més aviat una casualitat perquè no anavem preparats (ens van sortir a trobar els cargols a nosaltres...).

Però és clar, qui els deixa passar??? A mi no m'agraden, però a les meves filles els encanten, i els meus pares, si en tenen, els hi posen a l'arròs de conill. Així, que vaig seguir amb la meva estranya aficció a recolectar coses de la (en aquest cas pseudo...) natura.

Ai que m'hauré de pensar molt seriosament això de fer-me un hort urbà.....! (alguna cosa que no es limiti a una planta de menta, vull dir).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada