25.10.10

Fem un salt

Ja ha passat un any des de la darrera festa dels Súpers. I els de casa hem tornat a anar. I ens ho hem tornat a passar "superbé".

Hem dedicat tot el diumenge, des de les 11 del matí fins a quarts de set de la tarde (cosa que fa un any vaig dir que no faria, veieu què deia llavors). Primer, ben assetadets a les grades per a veure la família dels Súpers i entrenant el salt que, finalment, venceria al Senyor Pla. Tot plegat van ser 2 hores d'espectacle i cançons que vam seguir amb entusiasme (jo vaig ser la primera a participar en tot, em sentia tant bé!) i una bona dosi d'emoció de veure les nostres petites atentes i participants en tot el que ocorria per davant seu. Després, com bons fans, ens vam acostar als personatges més estimats, i inclús vam aconseguir un parell d'autògrafs (quina sort!). Vam seguir algunes llargues cues per poder fer activitats, però com bons pares ens vam organitzar i les nenes no es van avorrir ni afartar de l'espera. Unes titelles o pintar en un bus d'aquells grocs americans, ens van deixar descansar a tots.

Al final del dia tos estavem contents, poc cansats i sobretot, gens agobiats (ara només tinc al cap la cançò de Fem un salt).

Aquest any, no faré cap predicció per la propera edició.... a excepció de: "si podem hi tornarem".

1 comentari: