18.2.10

Sabates de taló

Des d'ahir al migdia que necessito "urgentment" unes sabates de taló....

No sé si era la llum del carrer, les ulleres de sol, aquests dies grissos de febrer, que l'hivern comença a preparar-se per deixar pas a la primavera, que estic terríblement cansada, que s'acosta el dia de retrobar un bocí d'infància o que la meva autoestima potser està de vacances....(o tot junt a la vegada), però em va semblar que la distància entre els meus ulls i el terra era menor que altres dies.

Vaja, que em va donar la sensació que era molt més baixeta que el dia d'abans i que no aixeco un pam de terra. És una sensació estranya!

Em vaig sentir (i encara avui) molt a prop del terra, com que un pes excessiu em queia a les espatlles o que alguna cosa sota els meus peus s'em volia engolir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada