4.2.10

Un dia de festa entre setmana...

6:30 h, em llevo, dutxo, esmorço a la llum de les espelmes amb el meu marit (s'ha anat el llum de l'edifici)
7:15 h, llevo a la nena
7:40 h, sortim cap la revisió hospitalària de la nena baixant amb una llanterna (sembla una festa)
8:15 h, aparco al pàrquing de l'hospital
8:45 h, visita mèdica
9:15 h, sortim del pàrquing
9:50 h, deixo la nena a l'escola i recullo els papers de prematrícula per l'altre
10:00 h, faig uns tràmits a la caixa d'estalvis
10:15 h, recullo l'altre nena, poso una rentadora i m'en vaig a la regiduria de districte a demanarel paper d'empadronament per la matrícula de la petita a l'escola
11:00 h, breu passeig per la jardineria del barri
11:10 h, compra als congelats
11:20 h, compra a la carnisseria
11:30 h, recullo la rentadora d'ahir i estenc la d'avui i poso una altre rentadora
12:00 h, li pregunto al del servei tècnic d'ordinadors de davant de casa per arreglar el protàtil mort, i em diu ràpidament "fins el març no agafem encàrrecs que tenim molta feina" (a més de tancar-me la porta als nassos!)
12:10 h, estic gronxant a la meva nena petita
12:35 h, visito un altre servei tècnic, molt més agradables
12:45 h, recollim la nena gran a l'escola
12:50 h, parem a tots els caballitos de les botigues (i pujem sense posar monedes!)
13:00 h, arribem a casa i em poso a fer el dinar
13:05 h, estic fent mandonguilletes per la sopa i cordant un gorro de Campanilla (ja arriba el Carnestoltes!)
13:35 h, dinem
14:15 h, recullo la taula
14:20 h, estenc una altre rentadora
14:45 h, pentino i arreglo la nena per anar al cole
14:55 h, porto la nena al cole
15:00 h, ja he tornat del cole, començo a emprovar disfresses a la petita
15:30 h, arriben els meus pares de la seva prova mèdica (uff, tot està bé!)
15:50 h, m'en vaig al Carrefour
16:30 h, guardo la compra del Carrefour
16:45 h, vaig a recollir la nena a l'escola
17:00 h, passo l'aspiradora i el motxo al pis (això últim a només dos habitacions)
17:35 h, recullo la roba estesa
18:30 h, jugo amb les nenes
18:45 h, s'en va la llum de l'escala una altre vegada
19:30 h, preparo un sopar semi fred (aprofito una crema del dilluns que calento)
20:10 h, sopem
21:15 h, poso les nenes a dormir
22:00 h, m'estiro al sofà, xerrem i prenc una llet amb xocolata (boníssima!)
22:55 h, llegeixo els correus
23:00 h em quedo profundament dormida

Fent aquesta anàlisi temporal si que penso que potser, com m'ha dit alguna amiga, sóc súper...., però no.... si fos súper no estaria esgotada, oi?

De totes maneres, quasi millor que treballi i no faci festa, que llavors no porto tant trote.....

Tampoc no penseu que sóc com una màquina, durant tot el dia he rigut molt i també m'he enfadat....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada