17.6.10

Escoltant la ràdio...

Una de les coses que puc fer des de que tenim el nou cotxe és escoltar la ràdio en els trajectes a la feina. Ara si que s'escolta, encara que vagi pels túnels! Estic encantada.

És clar, que darrerament els comentaristes sobre economia estan pintant un panorama bastant dessolador pel país, i per tant, per nosaltres: poques perspectives de futur, cap solució real ni immediata, possibilitat amb certes probabilitats que tot es vagi al "garete"....

Segons sembla els bancs no tenen diners líquids (ni tampoc l'estat) però si molts deutes que pagar als "prestamistes" (també l'estat), sinó hi ha pasta, no la deixan ni a l'empreses ni a la gent, si l'empresa no té líquid, fa fora gent, si la gent no té diners, no compra, si no compres, les empreses tanquen, si les empreses tanquen el govern ha de mantenir més aturats, si s'ha de pagar més aturats s'han de demanar més diners als prestamistes.... i tornem a començar, ....i la bola es va fent gran, gran, gran, gran...

I aquesta mena d'apocalipsi que s'està plantejant ens obligarà a canviar les nostres necessitats i valors, i ja m'està bé, però sincerament.... em fa tot plegat una mica de por.....

Em recorda a la sensació que tenia quan era petita i els testimoni de Jehovà anunciaven drets a la porta de casa que arribava la fi del món i que no ens salvariem ningú.... l'estòmac s'em feia ben petit i em feia un mal....

Potser es farà certa la profecia?????

Rellegint el meu bloc, sembla que aquesta setmana estic molt capficada amb els temes economia....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada