27.1.11

Badar al centre comercial

Dimecres al migdia, i he decidit que passaria l'hora de dinar donant voltes al centre comercial.

Ja he acabat amb la voràgine de la feina, i jo em sento més relaxada per sortir i voltar en aquesta hora del migdia. A més, no tinc el pressing dels dies previs a Nadal on anava a tret fixe a buscar una o altre cosa del que havien de ser els regals per la família.

Avui, he pensat que volia badar, i si podia ser, donar-me algun petit caprici, per exemple un pintallavis que no usaré gaire (el que tinc té més de vint anys i ara té un aspecte deplorable després que ha passat per les mans de les nenes....). Però finalment, no m'he firat. He tingut poc temps per res (una hora és molt poc si a més has de dinar, encara que sigui en un McDonalds!).

Si que he agafat alguna idea per a propers regals, i he aconseguit una nova targeta de fidelitat d'un establiment que no sé si compraré mai (en dec tenir més d'una vintena, les de la foto i alguna més que no sé per on paren, que m'aporten algun que altre 5% .de descompte en les compres i molt de pes al bolso!).

La que més avantatges té: la del Club dels Supers de les meves filles... però això és una altre història.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada