30.1.11

Tancat per cap de setmana

Avui m'he adonat que aquest bloc els caps de setmana està tancat per "vacances". Cosa curiosa. En principi és quan més temps lliure tinc, i per tant, amb més moments per a dedicar-me als meus hobbies (i aquest és un dels pocs, sempre he estat una mica sosa per aquestes coses)... però la veritat és que no.

Faig moltes coses, però totes amb la família, i tot el meu temps és dedicat a ells. I si trobo un foradet.... segur que tinc alguna futura bloguera o similar que vol fer pràctiques d'escriptura amb la màquina....

D'altra banda, també em sembla que tinc més idees per escriure durant la setmana....més temps per mi durant els trajectes casa-feina-casa?????

Vaja, que de moment seguiré alimentant les estadístiques generals que indiquen clarament que durant la setmana laborable és quan més dinamisme hi ha a Internet..... Apa, fins dilluns!

1 comentari:

  1. És clar, durant la setmana molts usuaris es connecten des de la feina. I per contra, durant el cap de setmana hi ha molta gent que no vol ni sentir parlar d'ordinadors. Vaja, que la teva estadística no és tan rara.

    Què tinguis una setmana molt productiva, blogairement parlant.

    ResponElimina