28.7.10

85 kg I NO TINC SOBREPES???!!!!

He tingut una visió. Tinc a les meves mans l'informe de la revisió mèdica anual de la feina... Tot sembla normal.....

Conclusió final signada per la doctora de torn: APTA PER EL DESENVOLUPAMENT DEL MEU LLOC DE TREBALL (no té cap importància la miopia, les contractures d'esquena, el mal de cervicals...., està bé).

INFORME NORMAL????? Acabo de veure que en les meves dades bàsiques que la meva estatura és de 1.56 cm (fins aquí bé), però el meu pes: 85 kg.

Horrorrrrrrrrrrrrrrrrr! Jo ja pensava que em sobraven uns pocs.... però comptava amb 2, 3 o 5.... però 30...........

Em miro l'informe, em miro a mi davant del mirall, i no veig el pes.... Conclusió: ÉS UN ERROR.

El que em preocupa és que en cap moment en l'informe va aparèixer una marca d'atenció, és a dir, que en l'elaboració tot és fa manualment i res és automàtic (ara que a tot arreu hi ha uns fantàstics programes que et calculen les coses i et donen uns resultats al moment), ja està bé... però no sé.... NO SÉ SI FIAR-ME GAIRE DE L'INFORME.

1 comentari:

  1. També pot ser que la teva bàscula t'enganyi...
    I que el teu mirall deformi...
    I que ningú et vulgui dir la veritat...

    Potser són massa coses, no? segur que tens el pes que et correspon

    ResponElimina