2.2.09

L'àvia Remei i les seves propostes per ser una "cuinetes"


Fa pocs dies que va caure a les meves mans --i per passar a formar part de la meva "petita prestatgeria culinària"-- un llibre de receptes de la famosa "àvia Remei" (si aquella àvia que sortia a la ràdio diumenge al matí a primera hora donant consells i receptes): La cuina de l'Àvia Remei. El llibre diu que és la dissetena edició i que s'han vengut més de 45.000 exemplars. Tota una fita!
A més, ara té nova pàgina web que et permet de veure receptes així com de veure els llibres o fins i tot que t'envïi un cop al mes una proposta per cuinar.
Jo n'havia sentit molt a parlar, perquè això de cuinar m'agrada (encara que ara m'hi dediqui "molt i molt poc"), però mai n'havia fullejat un.
Ara ho he fet. Les receptes són senzilles, i el que més em sobta és la manera en que està editat. De fet, si no t'has ficat mai a la cuina, seguir algunes de les receptes segur que sembla un món. I no per difícils, sinó perquè no sempre indica les quantitats. També m'ha sobtat molt, el nombre de receptes de truita que dóna.
Però bé, en el meu cas, segur que n'aprofitaré alguna de les propostes, com els peus de porc (que tot i que a mi no m'agraden, els de casa els estan esperant en candeletes) o els bunyols de bacallà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada