16.3.11

Aigua!

Aquest podria ser un crit per avisar que simplement plou.

Aquest podria ser un crit al final d'una cançó (recordo que la Lucrecia utilitza la parauleta en més d'una cançoneta....).

Aquest podria ser el crit que utilitzen els topmanta per avisar que ve la poli i que han de sortir came sajudeu-me.

Aquest podria ser la contrasenya secreta d'un grup maçònic o de, per exemple, uns companys de feina per a fer alguna trobada també "secreta".

Aquesta podria és la clau que utilitza una noia de la feina per recordar cada hora als col·legues que beure aigua és saludable: Aigua! crida cada hora (ara que realment no sé si cal tanta camaraderia.....)

3 comentaris:

  1. Doncs bona noia la companya :-)... jo en bec poca... Bé, tinc èpoques i actualment, sé que n'hauria de beure més :-)

    ResponElimina
  2. Posats a fer, al matí es podria dir, cafè!, i al migdia, vermut! D'acord que hem de beure aigua... i segur que és una bona companya però potser és passar-se una mica això de comunicar-ho a la planta. I si la gent s'autoorganitzà?

    ResponElimina
  3. Amb aquesta hauria hagut de topar jo... hehehe... En un dels meus rampells segur que se m'hagués escapat alguna de grossa. Tan diplomàtic, jo...

    Galceran.

    ResponElimina