2.9.09

Faig la pinta de marxosa?

Aquesta és la pregunta que de nou m'he fet aquest matí....

Eren abans de les 8, i no estava mirant de millorar el meu aspecte facial davant del mirall del bany....

...estava circulant tranquil·lament, i sense fer cap infracció (portava inclús els llums del cotxe encesos i això que era de dia), pel final de les Rambles. I com no! Hi havia un control de la Guàrdia Urbana...

Sempre em paren al mateix punt i a la mateixa hora. Segons em diu l'agent´"és un control preventiu". És que només m'ho fan a mi? Perquè amb la d'avui és la tercera vegada que em fan passar la prova d'alcolhèmia.... La primera anava amb una companya de feina "embarassadíssima", és a dir amb una panxa del tamany d'un camp de futbol. La segona sola, com aquesta.

Ja no és pel fet, que no em preocupa perquè sé que donaré 0.0, és pel fet que si és preventiu i se suposa que ha de evitar accidents, etc... no sé perquè no tenen millor ull els agents que decideixen qui paren. És clar, que potser si que trien a qui paren, i van parant a persones com jo per a que les estadístiques siguin menys catastròfiques... Doncs malament! Si és tracta de prevenir, no haurien d'haver estadístiques. Haurien de tenir criteris per a aturar aquells que poden suposar un perill per la resta pel seu estat.

Avui, amb la veterania que em donen tres vegades de "bufar", no ha calgut ni que em diguessin què i com ho havia de fer.... Ho he fet "jo soleta". Això sí, després de dir que era la tercera vegada que em paraven (l'agent m'ha replicat que no em tenia vista.... --què haurà volgut dir?--) i que com que això em feia arribar sempre tard a la feina, que si em podien fer un justificant de la prova (resposta: no??!!!, amb una cara d'al·lucine).

Esperarem la pròxima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada