21.12.10

Calista, la noia més "lista"

Menys de 24 hores i s'acaba el termini del famós curs de creacíó de pàgines web....

... i jo he complert amb els meus mínims (vaja fer els exàmens).

Però avui quan m'he posat he volgut ser una "noia llesta" i he pensat: encara aniré més a tret segur, m'imprimiré les preguntes dels exàmens i buscaré les respostes amb més tranquil·litat.

I així ho he fet. He imprès els exàmens, he llegit transversalment els temes, he respost en el paper i.....

...quan anava a passar les respostes al mòdul on-line, OH! l'exàmen de la pantalla no era exactament el mateix que el que tenia en paper.

Què ingènua! Com em podia imaginar que seria exactament el mateix? (com es nota que poques vegades, per no dir mai, no he fet trampes en els exàmens).

Al final m'he ensortir mínimament, i els he fet, i sense saber res de res, he aconseguit una nota de curs de 8. Increïble!

Bé amb això ja dono per acabat aquest curs, en el qual si més no puc garantir que el seguiment per part del professorat és altíssim (ahir vaig rebre un missatge i una darrera trucada per animar-me a fer els exàmens que em faltaven).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada