20.1.09

Avui comença....

.... aquest blog personal. És un bon dia, la meva filla petita ha fet avui anys i ahir va ser el meu aniversari.

He celebrat els 40! Vaja, que ja estic en la quarantena. Tal i com em va dir una bona amiga, ja estic en el món de les "ones", i durant els propers 20 anys seré una "cuarentona" i una "cincuentona". Enrera ha quedat alló de "veinteañera" i "treinteañera".

Em sembla que potser ara disposaré d'una mica més de temps per mi. Les nenes comencen a fer-se grans, i tot que i necessiten, i volen, molta dedicació, també he de trobar moments per a mi.

I un d'aquests moments ha de ser per escriure, que de moment, ho puc fer des de casa, la qual cosa em permet disposar millor del temps.

Els posts , que no sé ben bé a cap a on aniran, seran una mica de tot, pensaments, fets, receptes, opinions, viatges, passejades... el que vagi sortint. Un recull de les coses que a una dona que ja ha fet els 40 li passen i li agraden.

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada