28.1.10

Preparant una trobada

Com no havia de ser d'una altre manera, a través del "facebuque" ens hem retrobat la gent de la classe de 8è d'EGB (perquè llavors encara era EGB).

Erem la B. Treinta i tantes persones, de les quals unes 20 hem contactat d'una manera o altre. No està malament, oi?

A més, ha estat una cosa molt ràpida. En un pim pam, sorgeix la idea de dinar i ja està muntat. A més, tothom amb ganes de participar. Missatges amunt i avall, comentaris, fotos, jo truco a aquell, jo a aquest, jo penjo una foto, jo la comento, què bé que ens ho passarem, quines ganes tinc....

I tant que tinc ganes! perquè de la majoria n'he perdut totalment la pista....

Però al mateix temps....poso a treballar totes les màquines personals per aconseguir tenir un aspecte "estupendo" pel "gran dia", que no és qüestió que ningú pugui dir que després de 26 anys (es diu ràpid, oi?): "COM HA PASSAT PER TU EL TEMPS" o "ESTÀS IGUAL" (que ja sé el que vol dir això!).

Ja estic pensant en fer-me una neteja de cutis, anar a la pelu i tenyir-me els cabells, comprar un modelito adequat (arregladet-informal-juvenil).... uff, quina feinada!

Encara que coneixent-me.... ja sé com acabaré... com sempre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada