2.2.10

Repàs als meus últims 26 anys...

Temps de silencis que em permeten de repassar ràpidament els meus darrers 26 anys de vida.

No era un objectiu de l'any, però suposo que aquest dinar que estem organitzant amb els de l'EGB m'hi ha portat. Ens haurem de posar al dia ràpidament, i per tant he de tenir un resum preparat.... (ja ho faré....)

...però per fer-lo he donat un cop d'ull a la meva vida... i no està malament... Estic contenta del que he fet, de qui tinc al costat, d'on estic i del que faig (malgrat algunes píndoles amargues). És clar, que quan digui a què em dedico, segur que tothom pensa o diu: "Ja es veia!"

De fet, una amiga em va dir una vegada llegint-me la mà: "El teu nom apareixerà en les enciclopèdies..." (i jo il·lusa de mi, era una època en què llegia biografies de científics, em vaig pensar que seria com la Madame Curie, je, je, je). El fet, és que certament la "predicció" va ser una mica real, no?

Vist tot plegat, sembla que sóc bastant predictible... A més, si miro ara algunes de les fotos d'aquest grup d'EGB, m'hi reconec fàcilment, i adaptant la imatge a les noves modes, no sóc tant diferent... mateix tall de cabell, ulleres, expressió....

Però a diferiència d'anys passats, ara m'accepto i no renego del passat ni del que sóc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada