3.3.10

Cançons per a nens... i no tant

Porto una setmana que al cap em ronden repetidament trocets de cançons del Jaume Barri.

Fa poc que he descobert aquest cantautor per a nens, i se m'han quedat engaxades melodies i lletres... M'agrada! A diferiència d'altres músiques per a nens, els ritmes (variadets) i els que diuen les cançons (amb una certa reivindicació de vida) són perfectament vàlids pels grans.

A més, tot un personatge. Li pots comprar els cds a través de la seva web, però no has de posar la targeta de crèdits per davant.... Ell te'ls envia i ja els pagaràs a un compte corrent.... Tota una declaració de principis en els temps que corren, no?... però m'agrada.

És un petit gest que no canviarà el món, i molt menys s'imposarà, però que em retorna una mica a creuer en la societat i les persones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada