16.7.09

Riscos laborals

Després d'uns dies de festa he retornat a la feina, i m'he trobat amb l'"agradable" sorpresa d'haver d'assistir "obligatòriament" a un curs sobre "prevenció de riscos laborals".... i segons m'han advertit els que ahir ja el van fer: intrancendent.

Després d'escoltar només durant poc més de mitja hora a un personatge que intentava ser graciós i, segons ell, inculcar-nos que hem de ser conscients dels nombrosos riscos que ens envolten per a que no ens passi res.... Bones paraules, i potser fins i tot assenyades, però... tot per a que l'empresari no tingui tantes baixes??!! Una miqueta fort, no?

A més, pretendre dir-nos que encara que tinguem problemes personals els hem de deixar en un calaix i estar al 100% a la feina, pendents de que no ensopeguem amb el peu del company quan caminem pel passadís... no sé, no sé. Som persones, no màquines!

Vaja, que hagués preferit un rotllo típic que em digués com sentar-me davant de l'ordinador, com descansar cada hora i mitja mirant la pantalla o com pujar la persiana sense perill que em caigui a sobre.

En definitiva, he tingut la sensació que ha estat una pressa de temps (després m'he assabentat que segons sembla que constarà com a dues hores de FORMACIÓ LABORAL) i..., de pèl. Tot plegat ha estat "com fer volar globus".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada