23.11.09

Què difícil és ser Rei d'Orient!

Ara ja tinc tots els folletons de les joguines que podem comprar al Toys, al Carrefour, a l'Imaginarium, a l'Abacus o al Juguettos... i no sé si em deixo algun altre més....

Ja em puc dedicar a comparar els preus d'uns i altres per triar què finalment rebran les meves nenes, el tant desitjat dia de Reis!

No ho podré fer de manera tant plàcida com a l'imatge, però ho faré. Miraré entre el que demanen i el que m'agrada i em sembla interessant....

De fet, les nenes porten des del mes de setembre rebent per televisió una informació de joguines excessiva i reiterada, que ha aconseguit, entre d'altres, que ja se sàpiguen els anuncis de memòria, cantarella inclosa...

(com em recorda el temps que em vaig apendre la cançó nadalenca: "Las muñecas de Famosa se dirigen al portal...", i que encara canto de vegades!) ...

...i que tinguin clar quin són les joguines anunciades i les que no encara que facin o portin el mateix unes que altres.

Fins ara havia pensat que el Reis es podien comprar el dia d'abans, però ja veig que no, que he de fer un estudi exhaustiu que em clarifiqui QUÈ portaran aquest any els Reis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada