7.10.10

Coses del més enllà

Ja sé que les dones tenim fama de poseir un sisé sentit o de que som una mica bruixes.... i segurament és veritat. O almenys en mi hó és.

No sóc una bruixa dolenta, ni tampoc sóc una pitonisa 24 hores al dia.

Només que de tant en tant, em pasa.... penso en una cosa, tema o persona (molt fugaçment)... i al cap d'unes hores o rebo una trucada, o un correu o en tinc notícies de la cosa, tema o persona.... Vaja, com si els astres m'haguessin posat en preavís del que passaria aquell dia.

Tampoc són coses importants ni trascendents, però que quan passen em creen una certa impressió, jo que em tinc per bastant racional (tot i que en el meu passat em llegis tots els horoscops del món).

4 comentaris:

  1. ei, guapa, si et serveix de consol, també em passa de tant en tant (o no tant!!!)....

    ResponElimina
  2. ei que no ho he signat.. soc la Gemma

    ResponElimina
  3. pitONESa, funciona amb els altres? És a dir, pots endevinar el futur dels altres? Pot ser un filó! (no sóc la Gemma)

    ResponElimina
  4. Aclareixo.... això no em passa amb els números de la loteria, sinó.... un altre història estaria escrivint amb la meva vida...... o no.

    ResponElimina