31.10.10

Last minute

No sóc tardona de mena quan quedo, per exemple, però quan he de fer coses sempre penso: Uff! Hi ha temps. Ja ho faré....

I si, si que ho faig, però quasi sempre a l'últim minut, aprofitant la darrera campanada.

El que em passa és que les mandres se m'instal·len dins meu.... i espero que amb el pas del temps desapareguin.... però no... Només marxen quan veig que el temps s'em tira a sobre....

I això és el que m'ha passat per fer un album de fotos que l'he acabat el darrer dia de l'oferta a les mil i una (és clar que és molt maco això de fer fotos digitals, però al final de les milers que tens no hi ha manera que trobis 100 que t'agradin prou per posar-les en un album)....i, segur, serà el que em passarà per pagar un rebut a l'ajuntament abans del dia 4...de novembre....sort dels pagaments per la xarxa!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada