25.4.10

i de sobte.... tres hores per mi!

Ben bé la cosa no ha anat com a la imatge (entre d'altres perquè no fumo, no tinc banyera i no sóc tant sofisticada...), però si, avui diumenge, m'he trobat amb tres hores per mi SOLA.

Ha estat una cosa d'aquelles que passen de manera imprevista, però que passen.

Després d'una dura nit de plors i malestars... la febre li ha provocat a la meva filla petitat que es passés tot el matí dormint. Així, que no hem anat a veure els gegants de la festa major.... És clar, ella i jo, perquè la més gran si que ha anat amb el seu pare.

D'aquesta manera tant poc preparada, m'he trobat a casa cuidant d'una petita bella dorment. I he decidit dedicar-me el temps a mi mateixa.

Res de buidar el rentavaixelles, passar la mopa o posar una rentadora (oi que no hagués fet si anava a veure gegants?) i SI a dedicar-me al meu bloc, fer una petita sessió d'embelliment personal (amb pocs ressultats visibles, ja ho sé) i llegir una mica al balcó, aprofitant el dia primaveral amb que ens hem aixecat.

Tantmateix, que no sembli que no volia anar als gegants... només que m'adapto fàcilment a les circunstàncies i intento trobar-lis el costat més positiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada