6.4.10

Ei.... que encara mantinc aquest bloc!

Holaaaaaaaaaaaaaaa.... ja torno a ser aquí. Després d'un parèntesi d'unes tres setmanes que no és resposta de res, ni de que vull deixar el bloc, ni que em falten idees, ni res de semblant... Només ha estat fruit d'una feinda física que ha passat per davant de tot: visita de la meva cosina, celebració dels 5 anys de la filla gran, visita al mercat medieval del barri, canvi de cotxe, gestions vàries, visites mèdiques rutinàries, treballar durant la els dies de Setmana Santa que no eren festius, dies de vacances al poble de la família....).

Ja veieu, un"no parar". Em "pareix" que em tindreu per dies.

Però malgrat tot, em sento en forma. Poc cansada. Aquests dies de vacances he aconseguit relaxar-me, malgrat no m'he pogut ni estirar en una hamaca ni llegir, ni res de tot això. Ha estat suficient trencar amb tota la rutina, disfrutar de les coses noves (vegis cotxe) que t'ofereix la vida, de no estar tant pendent del que fa tothom a tota hora (especialment les nenes) i de no pensar què i quan fer les coses de casa...

Potser també ajuda el ferro extra que estic prenent o que ha arribat la primavera o que el dia s'allarga força per la tarda o que tots estem també ens sentim una mica més animats, oi?

3 comentaris:

  1. cotxe nou??? explica, explica...i aixó de que ens sentim una mica més animats...pues va a ser que no. a mi la prima-vera me sienta fatal!!! més cansada, més apàtica, més depre... en fin "més malament"...noia, mai plou a gust de tothom uffff

    ResponElimina
  2. ufff. veus?? m'he oblidat de signar el comentari...Gemma

    ResponElimina
  3. ui, ui, ui, em sembla que el que necessites són unes vacances, i la meitat de mals es curen. Un canvi d'aires, com deien les nostres iaies, sempre van bé. En preparem un????

    ResponElimina