30.4.10

Ni Orange, ni Simyo, ni telefonia mòbil

Pel que sembla no estic tenint bona setmana, però avui ja ha estat el colmo.

Han passat 10 dies des de que vaig iniciar una portabilitat des d'Orange a Simyo (les noves tarifes m'interessaven).

He rebut el nou mòbil lliure de Simyo puntualment.

No accepto la cancel·lació de la portabilitat que em proposa Orange.

Fa dos dies parlo amb Simyo i en confirmen que avui a les 2 de la matinada es feia efectiva la portabilitat.

Avui en vista que la portabilitat no és efectiva truco a Simyo i em diuen que Orange ha fet una cancel·lació massiva de portabilitats cap a ells.

Parlo amb Orange per saber per què, i em diuen que ells no han fet res, que no saben qui ha fet la cancel·lació....

Total que segueixo amb els d'Orange.

Ja és la tercera vegada que em passa.

Però ara ja no em vull quedar amb ells.

He provat de fer una portabilitat a Pepephone. A veure què passa..... Si no, anul·lo la línia que tinc amb Orange i estic una temporada sense mòbil.... Total pel que el faig servir!!!!!

Realment, tractar amb companyies telefòniques és desesperant, i no sé com no s'els atura quan tothom sap el que passa....

Tanmateix posaré reclamació al propi Orange, i als organismes competents.... Ja estic farta!

Amb lo fàcil que va ser passar de Telèfonica a Jazztel.

2 comentaris:

  1. Però per què canvies tant de companyia? Però si no t'ho treuen d'un costat t'ho treuen de l'altre, o de tots costats!
    En fi, ja diràs com acaba!
    Pots provar el següent: fa poc han jubilat els coloms missatgers de l'exèrcit...potser per aquí pots trobar gangues de veritat, vaja a preu de saldo!

    ResponElimina
  2. Hola anònim! Gràcies per la teva proposta sobre els coloms. Potser me la plantejaré. Ja ho sé que les gangues no existeixen, o sí, el que si sé, és que vull ser jo la qui triï què faig, amb qui estic i qui, en tot cas, m'enganya. Em rebenta que em facin sentir com un borreguito i com que no et deixem marxar, doncs, apa segueix amb nosaltres.

    ResponElimina