25.5.10

Vacances en família

Ja us en vaig parlar, recordeu? Però no us vaig dir com va acabar tot plegar.

Doncs al final, ens va tocar una estada de dos dies a l'Espluga de Francolí (i jo que pensava que ja no hauria de pensar en part de les vacances d'estiu? INOCENT!).

Però la sortida ha valgut la pena. Curta, però agradable. Hi ha ajudat el temps (assoleiat però agradable), l'espai (l'alberg Jaume I amb uns magnífics espais oberts a dins de les instal·lacions) i el lloc (a tocar de les vinyes, de Poblet, de la Cova de la Font Major o del recinte enmurallat de Montblanc).

He après a valorar l'autonomia de les meves filles, a mirar al meu voltant, a jutjar-me, a ralentitzar els meus moviments, a parlar amb desconeguts que mai seran coneguts....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada