10.5.10

Osteopatia???!!!!!

Ja porto dues sessions d'osteopatia.

Una continua sensació de molèsties a l'esquena (a més d'algun que altre episodi de ciàtica em van decidir anar al metge i intentar trobar alguna solució no medicada).

I aquí estic jo, en mans d'un osteòpata que apreta per aquí i estira per allà.

De moment ja m'ha fet cruixir més d'un os, i he notat una lleugera millora, encara que molt incipient (tampoc hi deu ajudar gaire al manipulador que no m'agradi fer esport, i per tant no en faig, que estigui hores i hores asseguda, i en mala posició, segur, ni que porti les nenes a coll més del que seria aconsellable, passió de mare o com no saber dir que no).

Clar que quan surto de la consulta, sento més punts de dolor que quan he entrat... No sé si estarem desarreglant una cosa per arreglar una altre!!!!!

Temps al temps.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada