15.9.10

Correu brossa

El meu correu personal sembla de tot menys una font d'informació interessant per mi. Hi ha de tot, i poc, per no dir res, de profit.

Quina quantitat de correus que mai em llegiré! I no estic parlant d'SPAMs, aquells correus que arriben sense ser cridats. Els que jo acumulo els tinc perquè he demanat de rebre'ls. És una mania o hobbie que tinc: m'inscric a quasi totes les webs de publicitat que m'arriben (recordeu el que us deia en un anterior post sobre un llibre).

I per què??????? Doncs molt fàcil: per veure si em donen alguna mostra gratis o em toca algun premi (i mai, o quasi mai, no he tingut ni coses gratis ni, evidentment, premis).

Com que rebo tants missatges, al final ni els esborro... És com si tota la publicitat que rebo a la bústia de casa la guardés en una bonica caixa....

Bé, avui he començat la dura tasca de donar-me de baixa de la majoria de llocs.... no sé quants dies trigaré ni si ho aconseguiré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada